BMW X7 (2020) – na rynku europejskim w trzech wersjach silnikowych

BMW X7 (2020) – na rynku europejskim w trzech wersjach silnikowych

BMW X7 (2020) jest odświeżoną wersją pierwszego pojazdu producenta BMW, który można sklasyfikować jako luksusowego SUV-a. BMW X7 (2020) jest modelem o wymiarach 5151 mm długości, 2000 mm szerokości i 1805 mm wysokości. Rozstaw osi wynosi natomiast 3105 mm. Felgi posiadają rozmiary od 20 do 22 cali.

Kabina BMW X7 jest bardzo przestronna. We wnętrzu znajdują się trzy rzędy siedzeń i spory bagażnik. Pasażerowie mają dostęp do podłokietników, uchwytów na kubki i gniazd USB. Wszystkie fotele są regulowanie elektrycznie. Kabina jest dobrze odizolowana od otoczenia, dzięki zastosowaniu akustycznych szyb i materiałów, które tłumią większość dźwięków. Na kokpicie znajdują się w pełni cyfrowe wyświetlacze, o przekątnej wynoszącej 12,3 cala, obsługiwane przez system BMW Operating System 7.0. Ciekawym rozwiązaniem jest BMW Digital Key umożliwiający dostęp do pojazdu i uruchamianie silnika za pośrednictwem smartfonu.

Podobnie jak X5, seria 8 i seria 3, we wnętrzu została zastosowana skórzana tapicerka, czterostrefowa klimatyzacja oraz panoramiczny dach szklany w standardzie. Przednie lampy LED również są dostępne w standardzie, jednak nabywca ma do wyboru także nowe, laserowe światła przednie. Standardem są 20 – calowe felgi, a opcjonalnie można wybrać felgi w rozmiarze 21 lub 22 cali.

Do wyboru są dwa warianty wyposażenia – Design Pure Excellence i M Sport. Opcjonalnie można wybrać system audio Bowers & Wilkins oraz pięciostrefową klimatyzację. Na rynku europejskim są dostępne trzy wersje silnikowe – xDrive40i petrol, xDrive30d i M50d. Są to silniki diesla, współpracujące z ośmiostopniową automatyczną skrzynią biegów oraz dostępne w wersji z napędem cna cztery koła. W zależności od wersji silnikowej przyspieszenie do 100 km/h będzie wynosiło od 5,4 s do 7 s. Wszystkie silniki posiadają pojemność równą 3 litra. Maksymalna moc silnika wynosi od 261 do 395 KM.