Mercedes Benz Klasy V po faceliftingu

Mercedes Benz Klasy V po faceliftingu

Mercedes Benz Klasy V po faceliftingu niewiele zmienił się pod względem wizualnym. Niemniej wprowadzono wiele zmian związanych z podzespołami. Pod maską wcześniej znajdował się silnik diesla o pojemności 2.1 litra. Po faceliftingu jednostką napędową jest silnik o pojemności 1950 m3 dostosowany do klasy E.

Początkowo, na rynku będzie dostępna jednostka OM 654 V250d oraz nowa wersja V300d, posiadające odpowiednio parametry 187 KM/440 Nm oraz 236 KM/500 Nm. Mercedes Benz Klasy V po faceliftingu rozpędza się w ciągu 7,9 sekund do 100 km/h. Silnik współpracuje ze starą automatyczną skrzynią biegów 7G-Tronic.

Pod koniec 2019 r. na rynku będzie dostępna droższa wersja silnikowa V300d. W kabinie znajdują się miejsca dla siedmiu pasażerów.

Zmiany wizualne wprowadzone w ramach faceliftingu obejmują nieznaczne modyfikacje w przednim nadwoziu, obejmujące m.in. zderzak oraz kratownica wlotu powietrza. Po zmianach model prezentuje się bardziej sportowo. Mercedes Benz Klasy V po zmianach jest dostępny w kilku nowych kolorach nadwozia.

We wnętrzu, na kokpicie samochodu znajdują się analogowe i cyfrowe zegary – podrasowany wyświetlacz dotykowy o przekątnej 10,25 cala, który już widziano w klasie E. Na europejskim rynku Klasa V będzie oferowana także z opcjonalną parą foteli, które są regulowane elektrycznie oraz oferują funkcje masażu oraz kontrolę klimatyzacji. Fotele są pokryte tapicerką z Alcantary.

Ceny modelu po faceliftingu jeszcze nie są znane.