Mitsubishi Outlander 2019 – co się zmieniło po liftingu?

Mitsubishi Outlander 2019 – co się zmieniło po liftingu?

Mitsubishi Outlander w wersji na 2019 r. jest nadal modelem 7 – osobowym, o przestronnym wnętrzu i wysokim poziomie bezpieczeństwa. SUV otrzymał jednak kilka nowych elementów.

Na dole zderzaków z przodu i z tyłu pojawiły się nowe elementy stylizacyjne. Model otrzymał też zupełnie nową górną osłonę chłodnicy. Reflektory przednie zostały wyposażone w diody LED, a aluminiowe obręcze kół są dostępne w nowym wzorze.

Bardzo dużo zmieniło się we wnętrzu pojazdu. Kabina pasażerska w nowym Mitsubishi Outlander 2019 jest lepiej wyciszona. Przyciski otrzymały srebrne wykończenia, a dodatkowo, w przypadku przycisków do sterowania szybami pojawiło się podświetlenie i funkcja AUTO umożliwiająca opuszczanie i podnoszenie szyby po użyciu jednego przycisku. Przednie fotele zostały lepiej wyprofilowane.

Oprócz zmian estetycznych wprowadzono pewne modyfikacje technologiczne. Zmiana charakterystyki przekładni kierowniczej wpłynęło na poprawę precyzji prowadzenia auta. Zwiększono też średnicę cylindra w tylnych amortyzatorach, co przyczyniło się do zwiększenia siły tłumienia i poprawy komfortu podróżowania. Wszystkie wersje napędu na 4 koła CVT zostały wyposażone w większe tarcze hamulcowe i dodatkowy elektryczny hamulec postojowy.

Na liście standardowego wyposażenia pojawiły się dodatkowe elementy, w tym:

– dwustrefowa, automatyczna klimatyzacja

– 7 poduszek powietrznych

– 7 systemów bezpieczeństwa

– światła dzienne i tylne LED

– elektryczna regulacja szyb bocznych

– tempomat ze sterowaniem na kierownicy

– światła mijania z czujnikiem zmierzchu

– automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne

– wycieraczki przedniej szyby z czujnikiem deszczu

Model jest dostępny w sześciu wariantach silnikowych – z napędem na jedną lub dwie osie oraz w aż ośmiu kolorach nadwozia. Pod maską znajduje się silnik benzynowy 2.0 o mocy 150 KM zintegrowany z manualną 5-stopniową skrzynią biegów i napędem na jedną oś oraz z bezstopniową automatyczną przekładnią CVT z napędem na 4 koła.